خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد

تفکر انقلابی‌گری امام خمینی (ره) مانع اصلی تحقق نقشه‌های استعماری  در خاورمیانه

همدان-کارشناس مسائل سیاسی تفکر انقلابی‌گری امام(ره) را مانع اصلی تحقق نقشه‌های استعماری  در منطقه خاورمیانه دانست و اظهار داشت: به همین علت دشمنان با شکل‌گیری انقلاب اسلامی به مقابله و دشمنی با آن پرداختند.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۸۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

تفکر انقلابی‌گری امام خمینی (ره) مانع اصلی تحقق نقشه‌های استعماری  در خاورمیانهبه گزارش خبرگزاری بسیج، جمشید قاسمی در مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران که با حضور محدود کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) این یگان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام امام راحل(ره) به تبیین جایگاه امام(ره) در مقابله با جهان سلطه پرداخت.

وی ابرازداشت: در زمانی که تفکر نظام لیبرالیسم جهانی در حال سیطره جهانی بود و آمریکا خود را برای جشن کدخدایی جهان آماده می‌کرد امام(ره) با تفکر انقلابی در غرب آسیا ظهور کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تفکر انقلابی‌گری امام(ره) را مانع اصلی تحقق نقشه‌های استعماری  در منطقه خاورمیانه دانست و اظهار داشت: به همین علت دشمنان با شکل‌گیری انقلاب اسلامی به مقابله و دشمنی با آن پرداختند.

وی عنوان کرد: عمده‌ترین تفکر جذاب امام(ره) که برای دشمنان سنگین تمام می‌شد استقلال کشور از وابستگی به شرق و غرب بود.

قاسمی گفت: اکنون نیز ریشه تمام دشمنی‌ها با امام(ره) این است که ایشان جمهوری اسلامی را با محوریت ولایت تشکیل داد.

وی به بیان تئوری‌های مقابله با تفکر و انقلاب امام (ره) پرداخت و گفت: تجزیه، ترور، جنگ و استحاله فرهنگی و عملیات روانی، چهار اقدام عمده دشمنان برای مهار نظام اسلامی در طول چهار دهه گذشته بوده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به غائله تجزیه کشور در دهه اول انقلاب گفت: این غائله‌ها و نیز ترور ۱۷ هزار نفر از مردم و مسئولان برای از پا انداختن نظام در سال‌های اول انقلاب انجام شد اما با هوشیاری امام امت و در صحنه بودن مردم توطئه‌ها ناکام ماند.

وی گفت: بعد از ناکامی دشمن در تجزیه، ترور و جنگ، نظام سلطه به نبرد معکوس و جنگ روانی علیه انقلاب پرداخت.

 قاسمی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنند تا با شکل‌گیری وفاق ملی انتخابات پرشور صورت بگیرد و دشمن را از جدایی مردم از نظام ناامید کند.

وی گفت: همه ما از وضعیت کشور ناراضی هستیم اما نباید موجبات راضی شدن دشمنان کشور را فراهم کنیم و باید مشکلات را از راه رأی دادن درست حل کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: بی‌کفایتی برخی مسئولان نظام دلیل بر بی‌کفایتی نظام اسلامی نیست و در دوره‌های مختلف شاهد بودیم هرگاه مدیران با کفایت انتخاب شده‌اند کشور در وضعیت مناسب قرار گرفته است.

وی کشور را در حالت فعلی شبیه یک بیمار توصیف کرد و گفت: وقتی با یک بیمار مواجه هستیم باید به فکر علاج او باشیم نه اینکه او را از درمان و دکتر دور نگه داریم و بگوییم امیدی به درمانش نیست و با او قهر کنیم.

قاسمی ابراز داشت: با مشارکت قابل قبول مردم در انتخابات دولت جوان انقلابی با رأی بالا انتخاب خواهد شد و دشمن ناامید و کشور در مسیر اصلاح و رفاه قرار خواهد گرفت.

در ادامه برنامه مرثیه سرایی رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) انجام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار